معرفی برخی از محصولات فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا
نوشته شده توسط : malihe

ایمن ترافیک کالا

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری شرکت ایمن ترافیک کالا می باشد. برند ایمن ترافیک با داشتن کادری مجرب همواره تلاش کرده رضایت مشتریان را بدست آورد. از آنجایی که کیفیت اصلی ترین الگوی این برند به شمار می رود بااستفاده از متریال مرغوب و بسته بندی مناسب  توانسته رضایت قابل قبولی را در بین دیگر برندهای داخلی و خارجی کسب کند. وجود مشاورین معتبر در کنار خریداران و خرید بدون واسطه و ضمانت سلامت کالا از مزایای این برند می باشد.

در ادامه محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک به اختصار معرفی می گردد.

تجهیزات ترافیکی

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و مسیرهای تردد استفاده از تجهیزات ترافیکی برای ایجاد امنیت عبور ومرور الزامی است. ایمن ترافیک تجهیزات ترافیکی مانند، بشکه ی ترافیکی، چراغ راهنمایی و رانندگی، استوانه وکله قندی ترافیکی و سرعتگیر تولید و به بازار عرضه می کنند.

بشکه های ترافیکی شبرنگ دار در سایزهای مختلف ودر مدلهای درب دار و بدون درب برای جداسازی مسیر کاربرد دارد. استونه وکله قندی برای هدایت رانندگان در مسیراستفاده می شود. استوانه ترافیکی و کله قندی در مدلهای کف لاستیکی، ژله ای و....در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می گردد. سرعتگیرها با سایزهای مختلف و مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین کاربرد دارد. چراغ راهنمایی که متناسب با شرایط محیطی در مدلهای لامپی، سولار و ال ای دی عرضه می کنند. خرید آنلاین باعث دسترسی راحت خریداران به محصولات ایمن ترافیک می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

ایمن ترافیک تجهیزات ایمنی مانند، دستکش ایمنی، کفش کار، لباس کار و کلاه ایمنی بر اساس شرایط استاندارد تولید می کند. در تهیه تجهیزات ایمنی متریال مرغوب و طراحی مناسب برای شرکت دارای اهمیت بالایی است. اهمیت سلامت و ایمنی دستها در شرکت ایمن ترافیک باعث طراحی دستکش در مدلهای مختلف مانند استادکار، ضد برش و... شده است. استفاده از کلاه ایمنی در مشاغل مختلف باعث افزایش امنیت کاری کارگران می گردد. کلاه ایمنی با وزن پایین و ضربه پذیری بالا در کارگاه و مشاغل صنعتی کاربرد دارد. مواد اولیه برای لباس کار به گونه ای انتخاب می گردد تا افراد با اطمینان از آنها استفاده کنند. استفاده از چرم مرغوب در تهیه کفش ایمنی باعث ایجاد امنیت در زمان استفاده از آن می گردد.از مزایای این برند داشتن ضمانت طولانی ، فروش آنلاین وتحویل به موقع کالا می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

طراحان فضای سبز و محیط شهری از تجهیزاتی مانند گلدان شهری،نیمکت پارک، تاب و سرسره ی پلاستیکی و وسایل ورزشی برای زیباسازی شهر استفاده می کنند. طراحی وسایل ورزشی در مدلهای مختلف باعث جذب افراد در سنین مختلف به ورزش می گردد. گلدانشهری از مواد اولیه مختلف تولید می گردد و کاربردهای متعددی دارد. گلدان ها در انواع سیمانی، بتنی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می گردد. نیمکت پارک از متریال مقاوم تولید می گردد و در برابر شرایط آب وهوایی مقاوم هست. تولید تاب سرسره پارکی با رنگبندی وسایزهای مختلف به فضای پارک جلوه ی خاصیمی بخشد. ایمن ترافیک محصولاتی با گارانتی طولانی مدت تولید می کند. پس از سفارش و دریافت محصول درب منزل می توان با شماره های داخل سایت تماس بگیرند تا نصابان محصول به صورت اصولی و در جای مناسب نصب کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 





:: برچسب‌ها: کفش کار , تاب سرسره پارک , کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: